martes, 7 de julio de 2009

¡¡¡¡MENUDA AMBULÀNCIA!!!!





El Carles Menuts com a voluntari de la ong CCONG Ayuda al Desarrollo, participa en un projecte solidari, baixant una ambulància pediàtrica a Mali. Tota una aventura!!!
El passat diumenge 5 de Julio va sortir de Sant Sadurní d'Anoia cap a Mali, creuant Marroc i Mauritània. Un dels problemes que tenen és que les mares parteres triguen tres dies caminant en arribar a l'Hospital mes proper i en el trajecte moltes pareixen provocant la mort dels nadons i/o de les mares. Es per això que les ambulàncies salvaran vides. Amb aquests projecte en dos mesos arribaran 10 ambulàncies a Hombori, Mali.
Ens mantindrà informats!!!
per mes informació: www.ccong.es

Carlos Menuts como voluntario de la ong CCONG Ayuda al Desarrollo, participa en un proyecto solidario, bajando una ambuláncia pediátrica a Mali. Toda una aventura!!
El pasado domingo 5 de Julio salió de Sant Sadurní d'Anoia hacia Mali, cruzando Marruecos y Mauritania.
Uno de los problemas que tienen es que las madres parteras tardan 3 días andando para llegar al Hospital mas ceracano y en el trayecto muchas paren provocando la muerte de los bebés y/o de las madres. Es por esto que las ambuláncias salvarán vidas. Con este proyecto en dos meses llegarán 10 ambuláncias a Hombori, Mali.
¡¡Nos mantendrá informados!!
para mas información: www.ccong.es

No hay comentarios: